Iată ce truc folosesc reprezentanții supermarketurilor pentru a ne face să cumpăram adesea produse, chiar și pe ultima sută de metri, când ne aflăm la casele de marcat. 

Ei bine, are de-a face cu psihologia clienților, deoarece la casa de marcat sunt plasate produsele la care aproape nimeni nu se gândește în general sau care nu sunt prioritare pe lista de cumpărături, dar pe care în cele din urmă ajungem întotdeauna să le cumpărăm.

Gumă de mestecat și baterii 

De exemplu, ori de câte ori ajungeți la casele de marcat, acestea au întotdeauna mici vitrine pline de gumă de mestecat, dulciuri și baterii. Ceva ce nu este esențial în cumpărăturile noastre, dar pe care ajungem mereu să le luăm.

Supermarketurile știu că acestea sunt produse la care aproape nimeni nu se gândește, dar doar văzându-le, creierul nostru reacționează și ne face să ne gândim sau să ne amintim că poate ar fi o idee bună să cumpărăm baterii în caz că se termină telecomanda sau, de ce nu, să cumpărăm gumă de mestecat pe care să o mestecăm până ajungem acasă.