Ați observat vreodată că fructele și legumele din supermarketuri sunt întotdeauna la intrare? Nu este o coincidență, ci o strategie.

Deși supermarketurile au tendința de a se "juca" mult cu produsele și de a le muta în mod constant, astfel încât să trebuiască să treci prin toate raioanele căutând și cumpărând mai mult, adevărul este că raionul de fructe și legume este, practic, singurul care rămâne neatins, mereu în același loc. Acest lucru se întâmplă cel puțin în marea majoritate a supermarketurilor, iar acest lucru se datorează unei strategii care pare să funcționeze de minune.

Amplasarea acestor alimente la intrarea în supermarket este o strategie care are legătură cu senzația de prospețime. Specialiștii spun că, dacă le vezi imediat ce intri, atrag mai mult atenția pentru că par mai proaspete. 

Această senzație de prospețime generează o încredere în client care îl determină să cumpere mai multe lucruri, deoarece consideră că totul va fi de aceeași calitate ca și fructele și legumele pe care tocmai le-a văzut la intrare.