Sau chiar o băutură alcoolică, pentru ca alimentele vegane să intre mai bine în stomac. Toţi participanţii vor să-şi înveţe clienţii să renunţe la alimentele congelate sau pline de coloranţi şi aditivi şi au un numitor comun: produsele lor sunt sută la sută naturale.

De la cele mai rafinate brânzeturi din Marea Britanie, la feluri de mâncare sofisticate din Asia de Sud-Est, de aceasta au avut parte cei ce au trecut pragul târgului din Londra.

Mesajul pe care vor să îl transmită participanţii la cea de a 20-a ediţie a târgului este că mâncarea vegană este viitorul şi că există multă diversitate în acest segment de piaţă.

Thea Brook, Fondator The Brook: "Cred că veganismul este suficient de mare acum încât poţi avea un segment de lux în interiorul său. Sau nu încă, dar în mod cert se merge în această direcţie. Sunt secţiuni pe piaţa de alimente vegane care sunt mai mult despre alimentele raw şi alimentele sănătoase şi mai sunt multe alimente vegane nesănătoase care apar pe piaţă şi pe care oamenii le îndrăgesc."

Iar artiştii bucătari au venit cu soluţii eficiente şi pentru cei care doresc să-şi impresioneze musafirii sau, de ce nu, partenerii de viaţă.

Alex Dimmock, manager: "Observăm, în mod special prin afacerile noastre concesionate, că oamenii doresc produse de calitate superioară, de înaltă calitate, pe care le pot prezenta acasă ca şi cum ar fi gătite de ei."

Nu doar felurile alese de mâncare au avut succes, ci şi băuturile deosebite. Este şi primului ceai alcoolic, realizat de doi studenţi britanici. Aşa că tradiţia ceaiului de la ora 5 poate avea de acum o nouă semnificaţie pentru unii britanici.

Katie Gorwits, manager de vânzări: "Este cu totul inovator, noi am introdus pur şi simplu o nouă categorie de produss în în comerţul cu băuturi. Lumea bea de ani de zile cafea irlandeză, aşa că de ce nu ar bea şi un ceai alcoolic?"

Ceaiul inventat de studenţii din Newcastle a avut succes şi a ajuns să fie exportat în Germania şi chiar în China.