Avem din ce in ce mai tare tendinta sa ne facem plinul de vitamine dand o fuga la cea mai apropiata farmacie. Dar ce-ar fi daca, in loc sa facem asta, am merge la piata si am cumpara cele mai bune vitamine, suta la suta naturale si chiar mai ieftine?

In loc de calciu, incearca fulgii de ovaz
Chiar daca suplimentul de la farmacie contine toate mineralele de care oasele tale au nevoie in fiecare zi, corpul poate sa absoarba deodata doar 600mg. Tocmai de aceea, nutritionistii iti recomanda sa consumi alimente bogate in acesti nutrienti de-a lungul intregii zile. Incepe cu o portie de fulgi de ovaz cu lapte la micul dejun, savureaza un iaurt grecesc ca gustare de dupa-amiaza, iar seara mananca o salata cu spanac.

Vezi si: Fulgii de ovaz, ingredientul perfect pentru micul dejun. 3 retete rapide  

In loc de suplimentele de Omega 3, incearca budinca de chia
Semintele de chia sunt pline de nutrienti esentiali, printre care si Omega 3, acizi grasi esentiali care iti protejeaza inima si creierul. Incepe-ti ziua cu o budinca de chia sau cu o omleta imbogatita cu seminte de chia.

In loc de vitamina C, consuma ardei grasi rosii
Stii deja ca citricele sunt bogate in vitamina C, dar, conform celor mai recente studii, ardeii grasi rosii le intrec. Ba mai mult, ardeii grasi rosii s-au dovedit a fi cele mai bogate produse de la piata din punct de vedere nutritiv, dupa verdeturi. Asa ca, fa-ti o salata colorata!

Biotina
Biotina este o vitamina din complexul B, care este responsabila de sanatatea parului, a pielii si a unghiilor. In loc sa iei un supliment, prepara-ti o supa facuta din oasele de pui si savureaz-o la pranz.

In loc de suplimente antibacteriene, fa un mujdei
Iei suplimente antibacteriene, antifungice sau antivirale? De ce sa nu apelezi la cel mai puternic antibiotic natural? Mananca usturoi crud - vei beneficia astfel de toate beneficiile sale.

Sursa: www.yahoo.com