O chelneriță din Kansas a mărturisit, pentru Reader’s Digest, că la restaurantul în care ea a lucrat după ora 8 seara se vindea numai cafea decafeinizată, pentru a nu nevoită să spele la final de tură doua cafetiere. 

„Aduc la masă 12 căni de cafea, iar unor clienţi le spun că este cafea obişnuită, iar altora le spun că este decafeinizată. Însă toate cănile au cafea fără cafeină„

De asemenea, ea a mai spus că în produsele pentru copii se adăuga zahăr pentru ca acestea să fie mai gustoase. 

„Punem zahăr în produsele pentru copii pentru a le face mai apetisante. Serios. Punem zahăr mai mult chiar şi în aluatul pentru pizza destinată copiilor”.

Un alt chelner a spus că el nu ar comanda niciodată apă cu lâmăie deoarece acestea trec prin foarte multe mâini, iar mulți dintre angajații din restaurante nu se spală. 

„Acum, că am lucrat într-un restaurant, nu aş cere niciodată lămâie în băutură. Toţi ating lămâile. Nimeni nu le spală. Doar le curăţăm, le tăiem şi le aruncăm în pahare. Peştele este adus la restaurant de două ori pe săptămână, deci cel mai bine ar fi să fie comandat de marţi până vineri„, susţine un alt angajat.