Astfel, Burger King a stârnit un val de critici după ce a scris pe Twitter, de Ziua Internațională a Femeii: ”Locul femeilor este în bucătărie”.

Următorul mesaj al companiei a fost: ”Dacă își doresc, bineînțeles. Cu toate acestea, doar 20% dintre maeștrii bucătari sunt femei”

”Avem misiunea de a schimba raportul de gender în industria restaurantelor, dându-le angajatelor oportunitatea a urma o carieră în gastronomie”.

”Suntem mândri să lansăm un progam de burse care va ajuta angajatele Burger King să-și urmele visurile culinare!”

Deși primul mesaj intenționa să capteze atenția oamenilor pe social media, comentariul a primit de o mie de ori mai multe like-uri și redistriburi decât următoarele. 

Utilizatorii Twitter au acuzat compania de ”PR prost” într-o zi în care se sărbătoresc realizările sociale, economice, culturale și politice ale femeilor din toată lumea. 

Cineva a scris: ”Asta este cea mai proastă manevră PR din toate timpurile HAHAHA”.

Dacă unii spun că a fost cea mai neinspirată manevră de PR, alții cred că a fost genială, pentru că postarea a primit ”foarte multă atenție”.

”În calitate de director de marketing, lăsați-mă să vă spun: asta e exact manevra potrivită”. 

Share în bucate - Cum să faci pâine cu ovăz