Cum au ajuns vinurile românești la New York?

Cu avionul! Glumesc, desigur. Ele au ajuns în cadrul unei campanii de promovare a programului „Deschidem Vinul Românesc”, inițiată și susținută de Carrefour România

România este cu adevărat o comoară ascunsă atunci când vine vorba de vin, iar soiurile valoroase cultivate pe solurile românești sunt prea puțin cunoscute de străini. Mă bucur enorm că am reușit să introducem publicul american în povestea spectaculoasă a vinului românesc, chiar în ajunul Zilei Naționale.

Cum au fost primite vinurile noastre de invitații la degustare?

Au fost primite la început cu curiozitate și apoi au ajuns să depășească așteptări. Unii au preferat Feteasca Neagră, alții Negrul de Drăgășani sau Băbeasca, dar le-au plăcut toate vinurile din degustare, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Pronunțarea soiurilor autohtone a fost o adevărată provocare pentru ei. Ne-am jucat, chiar. În timpul degustării i-am provocat să repete după mine numele soiului pe care tocmai îl degustam. Și s-a râs mult, dar invitații, la sfârșitul degustării, și-au exprimat dorința și intenția de a ne vizita țara.

Citește continuarea pe www.protv.ro!